Hrvatska turistička zajednica i Bluesun hoteli u suradnji s Korejskom nacionalnom televizijom KBS te medijskom kućom A9 ugostili su produkcijsku ekipu najpopularnijeg južnokorejskog TV showa Battle trip, ali i najveće korejske pop zvijezde Park Cho-rong te Yoon Bo-mi. Riječ je o šestodnevnom posjetu hrvatskim destinacijama u kojima se snima najgledaniji korejski TV show.
„Hrvatske destinacije prometnule su se u izvrsne lokacije za snimanje vrhunskih filmova, serija i showova. Pozitivan utjecaj svjetski poznatih emisija i filmova na globalnu promociju naše zemlje je neupitan, što potvrđuje i ogroman skok popularnosti naše zemlje na korejskom tržištu nakon što je u Zagrebu 2013. godine snimljen korejski reality show The Romantic. Siguran sam da će popularnost Hrvatske u Koreji dodatno porasti nakon boravka njihovih glazbenih zvijezdi u našoj zemlji, ali i nakon emitiranja ovog najgledanijeg južnokorejskog TV showa“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednica Kristjan Staničić naglasivši kako će se skorašnjim formalnim otvaranjem Predstavništva HTZ-a u Seulu dodatno povećati promotivne aktivnosti naše zemlje u Koreji.
Inače, show Battle trip koji se emitira na kanalu KBS prati preko 25 milijuna gledatelja u Južnoj Koreji, kao i izuzetno velik broj korejskih iseljenika, pretežno u SAD-u, putem kanala KBS World. Uz to, vrlo je popularna i na društvenim mrežama, posebno na Instagramu gdje na hashtagu #battletrip trenutno broji preko 13 tisuća objava. Korejske pop zvijezde Park Cho-rong i Yoon Bo-mi koje trenutno borave u Hrvatskoj članice su K-pop grupe Red Velvet. Podatak o 8,3 milijuna followera na Instagramu i 1,3 milijun pratitelja na Facebooku dovoljno govori o njihovoj popularnosti i pozitivnom medijskom dosegu cjelokupnog projekta.
Produkcija Battle tripa u Hrvatskoj će posjetiti Zagreb, Hrvatsko Zagorje, Split, Makarsku rivijeru i Brač. Na svom putovanju upoznat će tradicionalne hrvatske običaje poput izrade licitarskih srca u Zagorju, uživat će u gastronomskim delicijama u Splitu, ali i doživjeti off road buggy avanturu u Baškoj Vodi te vožnju biciklima po Braču. Show snimljen na najljepšim hrvatskim destinacijama u trajanju od 90 minuta biti će emitiran u Južnoj Koreji za otprilike mjesec dana.
Dodajmo kako Južna Koreja, s 51 milijun stanovnika i uspostavljenim direktnim redovnim avio linijom Zagreb-Seoul avioprijevoznika Korean Air, predstavlja veliki tržišni potencijal za Hrvatsku. U dosadašnjem dijelu godine s ovog tržišta bilježimo preko 317 tisuća dolazaka i 402 tisuće noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast u noćenjima od gotovo 5 posto. Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s tržišta Koreje su Zagreb, Dubrovnik, Split, Zadar i Plitvička Jezera. Korejski turisti Hrvatsku uglavnom posjećuju u pred i posezoni, najviše tijekom svibnja i lipnja te rujna i listopada.