Hrvatska turistička zajednica predstavlja domaću turističku ponudu na sajmu CMT (Caravan, Motor, Tourismus), koji se od 11. do 19. siječnja održava u Stuttgartu, a prvi je veliki turistički događaj 2020. godine u Njemačkoj. S više od 250 tisuća posjetitelja, to je ujedno i najveći turistički sajam za široku publiku u Europi. Glavne teme sajma su turizam, destinacije, camping i slobodno vrijeme, a sam sajam privlači pozornost publike i medija u cijeloj pokrajini Baden-Württemberg, koja je jedna od najizdašnijih turističkih regija u Europi.
U sklopu štanda HTZ-a svoju ponudu predstavlja ukupno 18 suizlagača, a to su: Valamar, Lošinjska plovidba - Turizam, TZ Ličko-senjske, Zadarske i Splitsko- dalmatinske županije, Plava Laguna, KUH, Kamp Šimuni, Cresanka, Zaton Holiday Resort, Valalta, Aminess, NP Plitvička jezera, Hadria, Camping Best of Dalmatia, Maistra, Njivice resort i Plitvice Holiday Resort. Uz HTZ, na CMT-u samostalno izlažu i drugi hrvatski subjekti poput TZ Kvarnera i Amadrie.
Također, u sklopu sajma predstavljeni su početni rezultati renomiranog turističkog istraživanja „Reiseanalyse 2020“ instituta FUR. U FUR-ovoj anketi, koja obuhvaća uzorak od 12 tisuća ispitanika, navedeni su i generalni trendovi za 2020. koji sugeriraju da bi turistička potražnja Nijemaca u 2020. godini trebala ostati stabilna, a cjelokupna slika turističkih putovanja neće se u velikoj mjeri razlikovati u odnosu na 2019. godinu, kako u smislu turističkih destinacija tako i u smislu putovanja. FUR procjenjuje da će redoslijed omiljenih destinacija njemačkih turista ostati nepromijenjen: Njemačka će zauzeti prvo mjesto u s oko 3 posto, slijede Španjolska, Italija, Turska i Austrija, a Hrvatska i Grčka također su pri vrhu tog popisa.