PPS

PPS koncept - promicanje turističkog prometa u razdoblju pred i posezone

Hrvatska 365

Produljenje sezone jedan je od strateških ciljeva hrvatskog turizma koji se provodi kroz projekt 'Hrvatska365' Hrvatske turističke zajednice. Projekt 'Hrvatska365', odnosno PPS koncept podrazumijeva razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone koja će pozicionirati Hrvatsku kao zemlju koja izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode. U projektu sudjeluje 40 destinacija koje su po prvi puta formirane neovisno o administrativnim granicama, no vodeći računa o smislenim geografskim cjelinama i kompatibilnosti turističke ponude. Destinacije se na svojim ciljanim tržištima promoviraju putem izabranih ključnih proizvoda. To su kultura, biciklizam, aktivni odmor, poslovni turizam, hrana i vino te spa&wellness.

Oznaka „PPS destinacija“ kreirana je s ciljem poticanja uspješne tržišne komunikacije koja osigurava bolju vidljivost i vrijednosnu percepciju Hrvatske kao destinacije s atraktivnom ponudom u razdoblju pred i posezone, a koja bi trebala doprinijeti povećanju turističke potrošnje te jačanju snage brenda.